Love Poetry in Urdu | Romantic Urdu Shayari for Lovers | Urdu Poetry

Love Poetry in Urdu 

Today I have top 30 Love Poetry shar in urdu for Lovers.  Love Urdu Poetry is very popular in Pakistan. Every People who fail in Love who will Read Sad urdu shayari or Bewafa Sad Poetry. Love poetry in urdu is very heart touching and all urdu Poet Writing Love Urdu shayari.

Love Poetry in Urdu | Romantic Urdu Shayari for Lovers | Urdu Poetry

Top 30 Love Shar for Love Shayari Lovers 

پھولوں کی نمائش میں اگر وہ بھی ہوا تو
اک بار گلابوں کو بڑی آگ لگے گی

بڑے سکون سے رخصت تو کردیا اس کو
پھر اس کے بعد محبت نے انتہا کردی

یہ جھوٹ ہے کہ محبت کسی کو برباد کرتی ہے
لوگ خود ہی برباد ہو جاتے ہیں محبت حاصل کرتے کرتے

بہت مغرور ہوتے جارہے ہو
محبت میں کمی کرنا پڑے گی

سبق جب یاد کرتا ہوں تو خود کو بھول جاتا ہوں
مضامین محبت میں کتاب الٹی ، نصاب الٹا

Love Poetry in Urdu | Romantic Urdu Shayari for Lovers | Urdu Poetry

Romantic Urdu Shayari 

اگر کسی کو چاہو تواس طرح چاہو
وہ زندہ تو رہے مگر صرف تمہارے لئے

بہت کچھ تجھ سے بڑھ کر بھی میسر ہے
نہ جانے پھر بھی کیوں تیری ضرورت کم نہیں ہوتی

دل کی ضد ہو تم ورنہ
ان آنکھوں نے بہت لوگ دیکھے ہیں

لوگ جانیں گے تجھے میرا حوالہ دیکر
میرا ہونا تیرے ہونے کی نشانی ہو گا

نگاہ اٹھا کے وہ دیکھیں جو کبھی میری طرف
وہی اک نگاہ میری کائنات ہوتی ہے

تیر ی محبت سے لیکر تیرے الوداع کہنے تک
میں نے صرف چاہا تجھے ، تجھ سے کچھ نہیں چاہا

Romantic urdu Shayari for Lovers

ہم تجھے یوں ڈھونڈتے ہیں
جس طرح لوگ سکوں ڈھونڈتے ہیں

آؤ اس فرق نظر کو بھی مٹادیں
دنیا یہ سمجھتی ہے ہم اور ہیں تم اور

نہ جلاؤ، نہ دفناؤ، سرعام سڑک پر پھینک دو
یہ عشق سبھی کا مجرم ہے ہر آتا جاتا بدلہ لے

یہ عشق کا روگ جاتا نہیں خدا کی قسم
گلے میں ڈال کے سارے تعویز دیکھے ہیں

وہ بڑے تجسس سے پوچھ بیٹھا میرے غم کی داستان
میں ہلکا سا مسکریاا ور کہا محبت کی تھی

دھمکی دی ہے میرے دل نے مجھے
اس کو یاد کرتے ہو یا میں دھڑکناچھوڑ دوں 

کرنے ہیں اگر شکوے محبوب سے وصی
پھر چھوڑ دے محبت کوئی اور کام کر 

Romantic Poetry in Urdu 

حیات کیا ہے ، وفات کیا ہے ؟
تمہار ا آنا ، تمہارا جانا 

تم کو اپنی مثال دیتا ہوں
عشق زندہ بھی چھوڑ دیتا ہے 

بچوں سی طبیعت ہے ہم اہل محبت کی
ضد کرنا، مچل جانا، پھر خود سے ہی سنبھل جانا 

مسئلہ یہ نہیں کہ تیرے ہیں
مسئلہ یہ ہے کہ صرف تیرے ہیں

تیری چاہت کا اتناسا حصہ ہے میرے وجود میں
تجھے خود سے نکالوتو باقی کچھ نہیں بچتا

تم حقیقت عشق ہو یا فریب میری آ نکھ کا
نہ دل سے نکلتے ہو نہ زندگی میں آتے ہو

کسی کے مر جانے سے شروع ہوتی ہے محبت
گویا کہ عشق زندہ دلوں کا کام نہیں

Love Poetry Quotes 

سنا ہے محبت کر لی ہے تم نے
اب کہاں ملو گے پاگل خانے یا مہ خانے

تیرا دیدار ہی آنکھوں کی تلاوت ٹھہرا
یہ میرا عشق مقدس ہے عبادت جیسا

کتنی ظالم ہوتی ہے یہ پل دو پل کی محبت
نہ چاہتے ہوئے بھی دل کو کسی کا انتظار رہتا ہے 

واللہ کیا کشش تھی کہ مت پوچھیئے صاحب
مجھ سے یہ دل لڑ پڑا ، مجھے یہ شخص چاہئیے

سمجھدار ہی کرتے ہیں غلطیاں صاحب
کبھی کسی پاگل کو دیکھا ہے محبت کرتے 

About Urdu Poetry 
Urdu language is crammed with numerous emotions and insights. you'll express your grief, excitement, love, hatred and contentment through poetry therefore our Urdu poets are famous everywhere the planet.

People wish to read the poetry in Urdu and composes music over the beautifully written ghazals. you'll find an extended list of categories within the poetry section like urdu poetry love, urdu poetry sad, romantic urdu poetry, best urdu poetry, friendship poetry, dua poetry, religious poetry and lots of more from the famous poets like Meer Dard, John Elia, Parveen Shakir, Baba Bulleh Shan, Mohsin Naqvi, Allama Iqbal, Meer Anees and Many Other.

Post a Comment

0 Comments